Prémiumgolf Magyarországon

Egész évben az Eurosport TV adón



- Eurosport sajtóközlemény -

Az Eurosport a PGA TOUR-ral kötött partnerség keretében jövőre az év 43 hetében kínál élő golfközvetítést a rajongóknak. A meglévő megállapodást kiegészítve a sportcsatorna 2021 januárjától újabb 30 országban – többek közt Magyarországon – sugároz majd versenyeket. A minden versenyhéten (csütörtöktől vasárnapig) átlagosan 16 órányi főműsoridős élő adás mellé az Eurosport lokalizált tartalmat nyújt helyi kommentárokkal és szakértőkkel, magyar nyelven is.

--- --- ---

Az Eurosport a PGA TOUR-ral kötött partnerség keretében jövőre az év 43 hetében kínál élő golfközvetítést a rajongóknak. A meglévő megállapodást kiegészítve Európa első számú sportcsatornája 2021 januárjától újabb 30 országban* – többek közt Magyarországon – sugároz majd versenyeket. A golf szerelmesei streamingen és tévén keresztül is elérhetik kedvenc sportjukat.

Az Eurosport minden versenyhéten (csütörtöktől vasárnapig) átlagosan 16 órányi élő adást sugároz majd főműsoridőben, ami jól kiegészíti a csatorna prémium kínálatát. A lineáris csatornák elérésére építve az Eurosport a PGA TOUR világszínvonalú élő versenyeihez lokalizált tartalmat nyújt helyi kommentárokkal és szakértőkkel, magyar nyelven is. 

Az új partnerséggel a PGA TOUR új nézőközönségnek – elsősorban a meglévő televíziós előfizetéssel rendelkezőknek – is elérhetővé válik. A következő hónapokban a PGA TOUR legnagyobb várakozással kísért versenyei láthatóak majd az Eurosporton: a THE PLAYERS Championship, a Farmers Insurance Open, a The Genesis Invitational, a Mastercard által bemutatott Arnold Palmer Invitational, illletve az augusztusban induló összes FedExCup Playoff.

A mostani megállapodás a Discovery és a PGA TOUR 2018 júniusában bejelentett hosszútávú együttműködésére építve kiegészíti „a golf digitális otthona”, a PGA TOUR által működtetett GOLFTV eddigi streaming szolgáltatását, amely a legjobb élő és on-demand golfot kínálja szerte a világon. A GOLFTV továbbra is különlegesen gazdag, minden igényt kielégítő tartalmat nyújt a golfrajongóknak, az Eurosport pedig több millió európai háztartás elérésével tudja bővíteni a sportág közönségét.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Discovery és a PGA TOUR partnersége egész évben világszínvonalú golffal gazdagíthatja az Eurosport kínálatát – mondta Andrew Georgiou, az Eurosport és a Global Sports Rights & Sports Marketing Solutions elnöke. – Teljesen új tartalmat kínálunk az Eurosportot különböző csatornákon minden nap követő sportrajongóknak. Az Eurosport az olimpia otthonaként a nyári olimpiai játékok előtt a világ számos top golfjátékosának útját követi majd Tokióig.”

„Az Eurosport több piacra kiterjedő tapasztalata és külső gyártói gyakorlata révén olyan mértékben lokalizált tartalmat tudunk biztosítani, amely kiemelkedő élményt nyújt a nézőknek. Amint további piaci jogokra tettünk szert, még több rajongót szerezhetünk a golfsportnak, és új lehetőséget kínálunk azoknak a márkáknak, amelyek a kiterjedt golf- és sportközönséget szeretnék elérni” – tette hozzá Georgiou.

„Ez a megállapodás is mutatja, hogy mérföldkőnek számító partnerségünk a Discoveryvel nemcsak a PGA TOUR, hanem a golfrajongók számára is kedvező lesz a világon mindenhol – mondta Rick Anderson, a PGA TOUR médiaigazgatója. – Az Eurosport nagy elérésű, folyamatosan növekvő hálózatán keresztül a TOUR egész éves világszínvonalú közvetítésével minden eddiginél több sportrajongóhoz jutunk el, olyan átgondolt, lokalizált programmal, amely a közönségnek közelebb hozza a golfot.”

„A PGA TOUR-ral együtt arra törekszünk, hogy minél nagyobb közönséget érjünk el, és új rajongókat nyerjünk meg a golf számára. Az Eurosporttal kötött megállapodás és a csatorna elérése pontosan ezt ígéri – mondta Alex Kaplan, a Discovery Golf és a GOLFTV elnök-vezérigazgatója. – A GOLFTV továbbra is a legmagasabb nézői igényeket szolgálja ki a kizárólagos PGA TOUR élő közvetítésekkel, az átfogó on-demand tartalmakkal, az elsőrangú edukációs sorozatokkal és az olyan exkluzív saját tartalmakkal, mint a My Games: Tiger Woods franchise. A következő év meghatározó lesz a golf szempontjából, és a rajongók számára nincs jobb hely a szenvedélyük megéléséhez, mint a GOLFTV.”

Az Eurosport és a GOLFTV a Discovery része. A Discovery 2018 júniusában kötött 12 éves stratégiai szövetséget a PGA TOUR-ral. A golf-ökoszisztéma része a Golf Digest, a leglátogatottabb golfcsatorna  és a golfsport elsőszámú szakértője az Egyesült Államokban.

--- --- ---

*Az országok teljes listája: Albánia, Azerbajdzsán, Bosznia, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Fehéroroszország, Grúzia, Görögország, Horvátország, Izrael, Kazahsztán, Kirgizisztán, Koszovó, Lettország, Litvánia, Macedónia, Magyarország, Málta, Moldova, Montenegró, Norvégia, Olaszország, Örményország, Portugália, Románia, Oroszország, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Tádzsikisztán, Törökország, Ukrajna és Üzbegisztán.
Az év elején Oroszországban is elindult egy dedikált GOLFTV lineáris csatorna.
Kivéve: Egyesült Királyság, Finnország, Franciaország és Svédország 2021-ben (a Discovery jogai ezeken a piacokon később válnak elérhetővé), valamint Belgium, Hollandia, Izland, Lengyelország, Németország és Spanyolország.

Eurosport
Az Eurosport, az európai sportrajongók első számú választása, a legnagyobb sporteseményeken keresztül köti össze a rajongókat és a sportolókat. Az olimpiai játékok európai otthonaként a 2018-as pjongcsangi téli olimpia élményét rekordszámú nézőnek közvetítette a lokalizált lineáris és digitális Eurosport-platformokon. A kerékpársportok, a Grand Slam tenisztornák és a téli sportok otthonaként az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornák összesen 246 millió kumulatív előfizetőt érnek el Európa, a csendes-óceáni térség, Afrika és a Közel-Kelet 75 országában. Az Eurosport.com az európai kontinens első számú sporthonlapja, havonta 30 millió egyedi felhasználóval. Az Eurosport (iOS és Android) alkalmazás az egyetlen, ahol az Eurosport bármikor nézhető, mobilon és tableten is. Az Eurosport Event a nemzetközi sportesemények promóciójának és menedzselésének specialistája. További információ: corporate.eurosport.com

Discovery
A Discovery (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) világszerte vezető a valóságon alapuló szórakoztatásban, minőségi tartalmakkal elégíti ki a kíváncsiságot, szórakoztatja, tájékoztatja és inspirálja közönségét és rajongóit. Évente 8000 óra eredeti tartalmat kínál, több műfajban vezetőként. Összesen 3 milliárd előfizetőt ér el 220 országban és területen. Minden képernyőn és platformon kiszolgálja nézőit, az olyan TV Everywhere termékektől kezdve, mint a GO portfólió alkalmazások és a Discovery Kids Play a direct-to-consumer streamingszolgáltatásokon keresztül, mint az Eurosport Player és a Motor Trend OnDemand, a Group Nine Media digitális és közösségi tartalmaiig. A Discovery portfólió része több prémium márka – a Discovery Channel, a HGTV, a Food Network, a TLC, az Investigation Discovery, a Travel Channel, a Turbo/Velocity, az Animal Planet és a Science Channel; az Amerikai Egyesült Államokban az OWN: Oprah Winfrey Network, a Discovery Kids Latin-Amerikában, illetve az Eurosport, a helyi prémium sportesemények vezető szolgáltatója és az olimpia otthona Európában. 

További információ: www.corporate.discovery.com és @DiscoveryIncTV a közösségi médiában.


Fotó: GettyImages

2020.12.22.

Hozzászólások